Stay fit podczas kwarantanny!


Trening domowy - stay fit - instruktorzy

 

Nie potrafimy bezczynnie usiedzieć zamknięci w „czterech ścianach”. Przygotowaliśmy dla Was zestaw ćwiczeń jakie każdy może wykonać w domu bez żadnego sprzętu. Stay fit i bądź fizycznie gotów do zajęć na basenie 🙂

 

Poniższy trening przygotowali dla Was nasi instruktorzy:

 

Pamiętajcie, iż Michał jest nie tylko instruktorem pływania w AQUAMANIA ale również trenerem personalnym. Jak koronawirus odpuści, a Wy będziecie chcieli wrócić do formy, zgłoście się do niego na profesjonalny trening. 😀

 

No to ruszamy:

 

TRENING STATYCZNY

20 sekund przerwy między seriami. Dwie minuty przerwy między ćwiczeniami.

Ćwiczenie I

Ręce do kraula z głową do dołu, noga wyprostowana.

4 serie po 4 powtórzenia każdą ręką.

Ćwiczenie II

Ręce do kraula z głową do dołu, przy trzecim zagarnięciu nabieramy powietrze kierując głowę do boku. Nogi jak w poprzednim ćwiczeniu.

4 serie po 3 powtórzenia każdą ręką.

Ćwiczenie III

Wymachy nogami (jak w stylu grzbietowym) w strzałce, tułów uniesiony.

4 serie po 15 sekund ciągłej pracy.

Ćwiczenie IV

Naprzemianstronne brzuchy, lewa ręka-prawa noga, ze zmianą nogi i ręki.

4 serie po 5 powtórzeń każdą stroną.

Ćwiczenie V

Ręce za głową, klatka piersiowa uniesiona do góry, wymachy nogami na przemian (jak w kraulu).

4 serie po 15 sekund ciągłej pracy.

TRENING DYNAMICZNY

4 serie każdego ćwiczenia, 30 sekund pracy na 10 sekund przerwy. Przerwa pomiędzy ćwiczeniami 2 min.

Ćwiczenie I

Pół przysiad z wyskokiem.

Ćwiczenie II

Przeskoki obunóż z rotacją bioder.

Ćwiczenie III

Pajacyki.

Ćwiczenie IV

Wymach kolana wraz z biodrem do przodu.

Ćwiczenie V

„Heel back” czyli prawa pięta do prawego pośladka, lewa do lewego pośladka.

Ćwiczenie IV

Wykrok, lewa noga prawa ręka.

 

ŻYCZYMY MIŁEGO TRENINGU I POWODZENIA
Szkoła pływania Aquamania Lublin